Lägg ifrån dig geten!

Visst var det länge sen jag hade en random rubrik om ett djur? Det var typ en grej på bloggen för ett gäng år sen. Bland det roligaste med att ha haft en blogg i femton år (!) är att det har gått så många trender i mitt bloggande. Nu är det ju nästan bara låtar men förr var det mer random rubrikcitat och många av dem handlade om djur. Just detta kommer från Elinor i veckans vad blir det för mord och fick höga skratt från oss fast vi typ var på väg in i en nap. Valid av oss. Och vad vi har vilat efter den här helgen! Eller ja Stella har ju också jobbat heltid så eh inte så mycket vila som hon hade behövt. Så hon har varit en spillra och jag har varit...en insomniac. Imorse somnade jag när Stella gick upp. Det är som sagt ett problem att jag sover sämre när Stella också sover, så när vi har köpt en ny soffa (som man faktiskt kan sova i) kommer jag nog sova i den en del. Stella sa också detta idag så hon är inte sur på mig för detta vilket jag trodde att hon skulle bli. Vi blir i och för sig typ aldrig sura på varandra fast igår blev vi det i en minut för jag trodde att hon sa nåt taskigt men så gjorde hon inte det. Det var inte ens nåt taskigt om mig utan om nån annan men jag blev sur! Eh ja, vad fan har mer hänt...igår åt jag hundra fiskpinnar. Det var seriöst en hel jävla upplevelse för jag tryckte i mig två portioner och vrålade om hur jävla jävelgott det var. Det var maaagiskt och sen åt jag massa fryskladdkaka med lika mycket engagemang. Det är tydligen en grej att jag gillar mat för närvarande idk man. Fast inte så att mat är kul för det är bara psychos som tycker det, som Lilla för när jag pratade med henne idag gjorde hon paj och försökte komma på olika sätt att krydda den. Hon kallade den "this bad boy" flera gånger och var alldeles för hype på den. Hoppas den blev bra kommentera gärna så vi vet. Så, eh, det här blev ett ranty och konstigt inlägg...men det är kul! Och nu lär det hända mer saker de kommande dagarna, bra för blågen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0