Bli Tyskland eller håll käften

Hallå igen från maj! Jag ska snart åka och därför blågar jag. Och igår blev en bättre dag. All ångest sopades bort och jag gick till ebbas för att träffa Saga. Men vi (jag och mamma) hamnade mitt i en filminspelning och fick frågan om vi var statister (de borde väl veta?), och när Saga kom visade det sig att ebbas var stängt. Jävla ebbas är alltid stängt. Så vi gick till ariman och satt ute i kylan och drack halväckligt vin. Vi pratade såklart om bröllopet och allt som hände, allt sjukt jag sa till folk och hur kul det var, för det var det verkligen! Vi gick vidare till botulfs och drack godare vin, lekte lite såklart, diskuterade varför gymnasiet inte är obligatoriskt och det är därför jag sa rubriken. Jag menar att tyskland har lärling-systemet kvar och då kan man säga att gymnasiet är frivilligt which it in fact is not here. Vi skrattade mycket åt det och annat trams, och sen åkte vi hem till henne för att hämta filtar. Det behöver vi tydligen på lördag.
 
Så jag kom hem, pratade med Stella och sov, och idag mår jag bra. Har läst, youtubat och ätit lunch från palmyra (med cola woooop) och nu ska jag duscha och färga mitt hår. För alltså vet ni att mitt hår har blivit fucking grönt? Det har varit grönt i flera veckor what the actual fuck is wrong with me. Men det ska bli lila nu bestämmer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0