Alla mellangårdar man måste undsätta

Jag kom inte på en rubrik så jag tog det från mia i flashback forever för hon sa det exakt nu. Eller ja det var jättelänge sen men det är avsnittet som snurrar just nu i vårt lilla hem. Och ja, det här är ett starkt icke-inlägg, för jag har inte lämnat hemmet. Men igår var Stella på intervju hela jävla kvällen, så vi åt korv och tramsade en massa när hon kom hem. Vi skrattade mycket åt "hur gör man om man är ensamstående mamma?" (det var roligt in context, ibland skriver jag bara saker vi tyckte var kul så jag kommer ihåg det själv) och sen åt den kantonesiska versionen av "hon gör allt för att göra mig lycklig", som sjukt nog finns! Vi google translatade texten till svenska och det var...en resa. Så vi hade det mysligt, och idag...ja idag var väl en dag? Jag har sovit, ätit, goslat och drällt I guess. Vi såg kändis-mush och åt lasagne, som blev riktigt god, och jag var med om Stellas absolut bästa felsägning.
Vad hon sa: "När jag gjorde...afgan-kids-affärer..." (ja jag vet att jag stavade fel men jag orkar inte googla okej)
Vad hon menade: Hon hjälpte hemlösa kids via kyrkan.
Så...min tjej kom ut som människohandlare? Det tycker jag hon gjorde rätt i ändå. Så, det var mitt icke-inlägg, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0