And we would talk for hours about the dumbest shit, and you would always start my cigarette

Rubriklåt: Hyd med Hayley Williams, idk det är ba en låt + vafan menas? start my cigarette?
 
Haj haj nu har jag inte blågat på ett tag. Det är för att jag ba har legat i sängen som en blobb. Det är min rätt. Jag har läst absurda fanfics och blivit shook av hur författaren kan veta saker från deathly hallows innan den kom ut (kan! inte! släppa!), annars var gårdagen verkligen helt och hållet tom. Men idag var jag ute for a hot second! Jag hade först så crippling ångest att jag knappt visste var jag skulle bli av, men följde ändå med till kista. Där köpte vi sprit och hörlurar (de två viktigaste grejerna i livet) och åt på subway för det var den enda maten i världen jag ville ha. Det var goooottt men de har börjat med pepsi där? vad är det som har hänt? Sen har jag kommit hem och lyssnat på iron maiden (ej frivilligt) och sånt, men vet ni vad det viktigaste som hänt är? Vi har en patreon! Nu har vi fyra patroner! Det är faktiskt fyra fler än vi hade innan! Wiiiho! Ooooch imorgon kommer Lilla hiiit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0