Bränn alla era bröder!

Hallå från balkongen! Baaaalkooongen! Här sitter jag i solen och steker och en katt ligger på golvet framför mig. Tror det är jossan men om jag kollar lär hon bli cranky och gå iväg och det vore tråkigt. Nu gjorde hon det ändå lol så ja. Men ja, jag är hemma och det är fan skönt ska jag säga er. Såklart tog vi en lång nap när vi kom hem, eller ja en vila, ingen sovade. Vi lyssnade på p3 dokumentär om Elliot Rodgers och det var riktigt bra gjort faktiskt, fast de hade ringt jävligt random folk. "här är ett av offrens faster" okej hej? De måste verkligen ha ringt många stela samtal för att komma dit känns det som.
 
Sen åt vi fiskpinnar och jag fick se mush-finalen. Stella hade redan sett och jag visste vem som vann, så jag behövde inte ens vara orolig. Stellas flickvän vann och min flickvän vann efter stängning! Vi var hype! Vi lyssnade på nya flashback och då pratade Ina om Bruce, så Stella fucking tappade det, och rubriken kom därifrån också. Det var Ina som sa det när det pratades om att ha romantiska känslor för sina syskon och hur äckligt det är, men jag tyckte att det var catchy. Vi drällde ett tag och sen sov vi, och ojjjj vad jag sov. Jag skulle till onna och skriva bok, men det gick fan inte för jag kunde inte röra mig så trött var jag. Men nu är jag vaken och redo för livet, och i solen! Och ikväll ska jag på konsert så livet är fan peak bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0