His personality is impervious to reason or suggestion

Rubriklåt: First class loser med dropkick murphys, en redig banger som vi hörde igår och sjöng med i för det måste man
 
Hallå från Lund för sista gången denna vändan! Japp väldigt kort lundavända är detta. Och jag tog vara på tiden eller vad man säger, för igår var team osby här! Just det det sa jag ju igår men aja. Mamma och pappa skulle till mormor för att träffa hennes pojkvän (!!!!!) så vi navigerade lägenheten själva, vilket ändå gick bra. Höjdpunkten var att Robert först sa att det var lättare att leta upp saker när ingen tittade, för att max tio minuter senare poängtera att jag gick åt fel håll. "men sluta titta på mig då!" vrålade jag och vi skrattade mycket åt det. Vi åt rostbiff och sen spännande havre-sviss (typ som marängsviss fast med havrekakor, fast det var inte så likt marängsviss kom jag på nu..) och pratade såklart om allt möjligt. Vi utbytte skvaller, skrattade åt våra harry potter-imitationer ("det blir la roligt!" kommer aldrig sluta vara kul) och hade det bra. Och planerade kanske konserter! Hoppas jaaag!
 
Idag har jag vilat en massa, men också köpt skor. Det blev...samma skor som jag redan har lol. Det var inte ens med flit! Starkt kille move. Henrik hävdade att det var autism move men jag hävdar kille move eftersom det var av misstag. Aja, nu ska jag snart gå och träffa Saga, det var inte igår! Eller i år för den delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0