I don't like it, I love it love it love it

Rubriklåt: I don't like it, I love it med Flo Rida och andra töntar, en dänga som vi dansade (och pausade) till igår
 
Hallå från stora soffan i Lund! Jag är trött som en anka och lyssnar på nästa homohits som precis kommit från klippning. Snart kommer team osby och förgyller mitt lundahem, så då får jag blogga fast jag är alldeles för trött. Och det är jag för igår hade jag och Lilla ett redigt sjöslag! Jag åkte dit direkt från tåget och slog mig ner i balkongsolen med äppelöl, nötkräm-glass och myslig musik. Vi solade en massa och pratade om alla fester som ska hända snart, för satan vad mycket fest det är i skåne denna vår / försommar, och efter dans till rubriklåten och annat jox åkte vi till ved för barhäng. Vi blev väldigt varmt mottagna av personalen (de hade tydligen saknat oss lol) och vi satt ute, drack drinkar och lekte som vi alltid gör. Vi åt jättestarka hamburgare och pratade mycket om musik, ifall alla basister är jungfrur (de bredvid oss sa det) och allt möjligt annat. Sen lekte vi gft och jag förvånade henne med vilka blinda jag var kompis med när jag var liten och sånt, och sen tog vi oss hem. Vi fick choklad av servitrisen det var sjukt men också gott.
 
Väl hemma drack vi en massa vin och sjöng, spelade lite till och med, och pratade om en massa orimliga saker. Det blev otroligt tmi och ibland mörkt men ändå trevligt på nåt sätt, och vi hade galej till 02. Det behövde vi dammit! Jag vaknade jättetidigt och var bakis som fan, men somnade om och mådde prima. Jag fick glass till frukost och sen åkte jag hem hit, och här har vi lyssnat på garry numan, kollat festival-lineups och drällt. och snart får de komma tycker jag för jag kommer somna! Skoja jag vet ju när de kommer men jag är sååå trööööttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0