I hit a wall, I thought that I would hurt myself

Rubriklåt: Sledgehammer med Rihanna, från veckans cirkel-hopkok
 
Hallå hej från en peppad memma! Florence släppte en ny låt nu mämligen och det var en fucking banger sååå bra mår man ju nu. Och det har varit en bra dag idag, fast jag inte har lämnat hemmet. Vi hade storslagna milkshakeplaner, men reumatism satte stopp för detta och vi fick skjuta upp dem till imorgon. Istället blev det lagom mycket solning och drällning, upprörd telefonpratning och sen en myslig kväll. Vi åt lax och sen gjorde vi chokladbollar, för jag fick ingen mölkskak och då rådde det akut chokladbrist faktiskt. Vi gjorde bollarna under upprört rantande om de jävla spånen som gjort ""true crime"" där de påstår att actual mördare inte har mördat någon. Så jävla äckligt beteende. Sen poddade vi hursomhelst och det blev ett bra avsnitt tycker jag, men vi får väl se på onsdag I guess, och nu ska vi sova tror jag. Så livet är gosligt och imorgon ska jag gå ut, fuck yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0