I may not know much but this much I do, don't let what's between get the best of you

Rubriklåt: In-between med Sierra Hull, som välkomnade mig igår och man behöver ju lite bluegrass i livet
 
Hallå från Onnas hem! Vi lyssnar på poddar och tramsar och har oss, och jag äter mördegskakor och dricker päronsoda för det är ju för fan det bästa ever. Seriöst säg något bättre än päronsoda det kan ni inte! Jo kanske sol och det är sol idag! Vi kände verkligen att vi skulle kunna gå ut och sola idag, men det är ju också svinkallt så eh nej. Så kan det gå. Men igår var det så mysligt här, förutom när jag skulle hit för då hade jag transportångest galore. Det blev obra men jag tog mig hit och här var också Rakel och Vendela. Onna lagade haloumipasta och jag sjöng och hade det väl bra. Vi åt mat och pratade om olika draman som vanligt, och sen skulle vi läsa! Vi hade bestämt att vi skulle läsa skämmerskans dotter, en bok alla utom vendela läste när vi var barn. Det är en bra bokjävel! Tyvärr innehöll den kräk, så Vendela blev supertriggad (en nivå av emetofobi jag inte trodde var möjlig), men det var mysligt annars och vi åt kakor och hade det bra. Vendela åkte hem och vi andra hade hetska och roliga diskussioner om kärleksrelationer, autism och hur fan allt hänger ihop när man är vuxen. (det hänger inte ihop that's the fact.)
 
Idag vaknade vi tidigt såklart, men det är inte ett dugg synd om mig för Stella har inte sovit alls inatt. Stackars bäb :( men vi har drällt och lyssnat på poddar och sånt, och snart ska jag åka hem. Det kommer bli skönt fast jag ska åka en massa tunnelbana och det är: obra. är så trött på att bo så långt härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0