I miss your t-shirt in the rain, the one that makes you look like Gerard Way

Rubriklåt: Cola med Arlo Parks, bara en random låt jag hörde idag som har vibes
 
Hej hallå från trötta memma. Jag bloggar otroligt dåligt, för det händer otroligt lite. It's pretty useless men eh ja. Detta har väl hänt:
-Jag har ätit otroliga mängder chokladpudding. Verkligen oerhörda mängder!
-Jag har rantat loss med Onna om att vi måste vara blinda i resten av våra liv och hur fan ska man överleva då? Jag vet inte!
-Jag har suttit i solen på balkongen och fått lite mer hopp om livet för det finns åtminstone sol. Nästa vecka blir det varmt satan vad jag längtar.
-Jag har läst hp och äntligen börjat med femman! Då fick jag läsa några av mina favoritscener och då mår man!
-Vi har spelat in det utan tvekan mest explicita avsnittet av homohits någonsin. Tune in på onsdag för både analyser och imitationer av offentligt bögsex, I know you want it.
-Vi har mest varit små vrak här hemma helt ärligt. Inte så höga ångestnivåer, men jättejättetrött. Det enda jag vill göra är att sova.
-Tanken är att jag ska ut ur huset imorgon och vara social. Hur detta ska gå vet ingen.
-Men det var allt, godnatt ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0