I've been a mother to everyone else, to every motherfucker except myself, and I don't have any kids

 
Rubriklåt: Goodbye med marina, en sjuhelvetes bra låt och rubrikraden är det bästa ever
 
Haj från bakismemma! Jag mår väl helt okej, vi är liksom inte i kräktown lol, men har ju mått bättre kan jag ändå säga. Men snart får jag massa tårta och vad mer kan man önska liksom? Men först ska jag blåga om igår och lillas fölsepartaj! Vi drällde först bara och hade det bra, men sen lämnade vi huset (gasp) och utforskade sunkhaket i Kista! Jag var ju där en gång med skogis och älskade det, men det var verkligen peak liv där! Vi åt otroligt god mat (jag åt aioli-burgare alltså hallå!) och vinet var gott och de spelade vibig musik och bredvid oss satt stammisar...det var perfekt! Vi lekte en del gissa fråga tänka och Stella läste sjuka saker från reddit, eminent fölsedagsmiddag.
 
Sen kom vi hem och lyssnade på brittiska dängor och åt pavlova! Jag blev dock otroligt frustrerad för Lilla beskrev det som att "nu är pavlovan i ugnen", men det är ju bara marängen som är i ugnen! Det är inte samma saaaak! Ingen annan brydde sig lol. Den blev jättegod i alla fall och sen gick Stella och la sig basically, men vi partied on. Vi pratade om kinks och vad jag tycker om dem, om man vill ha blivit född eller inte ("men tänk en värld utan mig, det vore ju hemskt! ...glöm inte att jag är narsisist också") och såklart all musik vi lyssnade på och hur den funkar som sig bör. Vi körde mer gft med olika blinningar, as we should, och det var en härlig fölsekväll som slutade typ kvart i tre. Sååå vi är lite slitna idag ja, också för att katterna var fucking batshit och skrapade en massa för det hade spullits vatten från fontänen. Det var cray life men nu chillar de och snart ska vi åka på äventyr! Huuur ska det gå ingen vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0