Jag vill visa dig ett rum där inget spelar någon roll

Rubriklåt: Till alla mina vänner på instagram med Julia Korkman, som jag påmindes om i svenska listan igår och vilken fin låt det är!
 
Haaaaj Lilla är in da house! Hon äter chips och är knasig och vi tittar på alla mot alla. Stella har magkatarr vilket är homofobiskt tycker jag för det är faktiskt lillas fölsedag idag och då äre party! Vi älskar ju party och magar ska inte göra ont då! Det är olagligt! Lilla kom i alla fall hit igår och åkte rätt tåg den här gången, så hon åkte inte till rissne vilket ju är tur. Vi köpte snacks och sen drällde vi här hemma och åt kit-pizza och hade oss. Och poddade! Det blev en deranged jävla piddelipodd, men jag tror ni kommer uppskatta den. Eller ja jag hoppas iaf för det är den ni får. Vi drack vin och lyssnade på en p1 dokumentär om en pedofilforskare, han är fucking kingen kom vi fram till och det var väldigt intressant. Älskar att vi alla tre var peak taggade på pedofildokumentär ändå. Så vi hade en myslig kväll och tramsade och bebbade gärnet, för så ska det fan va! Och idag är det fölsiiiis! Vi goslar och Lilla dricker lemonad som Stella gjorde igår för Stella är 1 ikon. Och vi får väl se vad dagen bjuder på, mer om det imorgon från er alldeles egna bloggbolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0