Maybe I don't know, but maybe that's okay

Rubriklåt: Maybe idk med Jon Bellion, en vårig bop jag lyssnade på nyss
 
Haj från soliga balkongen! Nu kom Stellabella ut och sa hejdå för hon ska på fancy jobbintervju nu. Hon är jättefin och uppklädd och då blir jag hype! Fast det kan vara för att jag badar i sol i och för sig. Jag älskar slol! Och igår var också en sån jävla vårdag. Jag och Robert pottersnackade en massa och var riktigt hype över de första kapitlen i femman, och sen gick jag och Stella till centrum och köpte glass. Det var glass på bänk i solen-dag! Den bästa dagen på året! Stella hade visserligen ångest, men ändån. Hon mådde liiite bättre av glass på bänk i solen i alla fall. Sen på kvällen researchade jag och skrek rakt ut över saker jag hittade (det är det sämsta med att ha podd med sin flickvän, jag kan inte säga något om allt sjukt jag hittar) och vi hade det väl bra antar jag.
 
Idag kom boendestödet, så vi fixade och donade en hel massa, och sen har jag sovit som en liten bebbe. Fast jag drömde att en jag känner var mormon och att jag förolämpade det och alla blev arga på mig! Det var jättehemskt :( men nu skiner solen och Stella är på intervju, så vad kan gå fel då? Jättemånga saker men skit samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0