Om Springsteen är din förebild eller ditt livsmål är lyrik, då passar vi nog inte alls ihop då är du för olik

Rubriklåt: Fel med skamvrån, som jag precis påmindes om och det är lite kul med min springsteen-tjeja bredvid mig
 
Haj från sängen, här ligger jag och ska supersova. Hoppas jag, igår fick jag sova på soffan men där sov jag å andra sidan svinbra så it worked out. Men först åkte jag ju hem från Onna och det gick bra med ledsagning och sånt jox, och när jag kom hem var det pottersnack med robert. Hejdå goblet of fire, vi har lämnat dig nu. Vi gick igenom slutet och våra (mina) konstiga tankar om det, för jag tyckte tydligen många konstiga saker. Nu jävlar blir det order of the motherfucking phoenix! Jag ska övertyga robert om att det är den bästa boken! Skoja det ska jag inte jag ska vara rimlig.
 
Under snacket kom Stellas mamma och de städade kylen och lite överallt i köket. Det blev riktigt fint och vi fikade och pratade om eventuell skåneflytt, att alla vi känner är borta på långhelger (så de kan inte vara kattvakt), bidrag vi inte kan söka och lite annat sånt jox. När hon hade åkt hem hade vi en amazing nap, i alla fall jag, och sen hade vi väl en goslig kväll säkert. Typ åt lax och drällde. Och idag har vi också drällt, verkligen haft den chillaste dagen. Så jag har inte så mycket att säga om den, vi har lyssnat på poddar och gjort köttfärssås och sånt. Så, det var allt från mitt lilla liv, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0