Once you see my slick eyeliner blend into my black designer bags under my eyes

Rubriklåt: Black mascara med raye, lite konstig halv rubrikmening men det blev redan långt och det är en kul liknelse
 
Haj från soffan, vi ska snart styra stegen mot sängen och sova som bebbar. Och nä det har absolut inte hänt saker idag, förutom att vi blev överraskade av boendestödet imorse. Om vi absolut visste att hon skulle komma? Ja. Om vi ändå hade glömt att det var tisdag? Jadå. Men vi fixade och donade en del och efter frukost slocknade jag igen, och alltså att vakna igen var verkligen som quicksand! Kunde inte röra mig för jag var så trött, fucking sök hjälp. Jag släpade mig upp en stund och vi lyssnade på nya flashback (som var peak äckligt) och köpte maxmat för varför skulle man hålla ordning på sin ekonomi. Sen poddade vi, vilket vi trodde skulle bli sämst men det blev ändå lite mysligt, och nu berättar tilda en massa om sin långa dröm. Det var tydligen nån dude från orten hon blev kär i och det ingår rullskridskor men jag har inte läst allt än. Mycket var det. Men det var allt från min tråkiga blåg, imorgon åker jag till skåne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0