Saker jag vill göra i sommar

Jag skrev nåt sånt här jox förra året också, men solen strålar och jag vill jämna ut rubrikerna så här kommer: några random saker jag önskar få uppleva denna sommar!:
-Bada! Jag vill hitta nåt jävla ställe att bada på i sommar för helvete. Där jag kan stå i vatten!
-Åka på bilutflykt med min tjeja! Till exempel till vaxholm och fika på hembygdsgården! och till glassvillan!
-Dricka många goda drycker i solen. Helst en daiquiri.
-Sitta på lilla torg och götta mitt på dagen. Varför gjorde jag inte det förra sommaren ursäkta mig?
-Lyckas sola en massa utan att bränna sönder exakt hela kroppen. Skoja det kommer aldrig hända lol.
-Äta snäll sallad jätteofta.
-Skriva bok! Massa bok!
Så, det var saker jag vill göra i sommar. Det måste bli vår snart så det kan bli sommar det måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0