Walk me home in the dead of night, I can't be alone with all that's on my mind

Rubriklåt: Walk me home med p!nk, som vi hörde igår på radion och det är en banger ändå...eller en bop kanske?
 
Hallå från tåget! Vi är framme om en timme och jag längar såååå för jag vill krama min tjeja och klappa kattorna. Och vila i mitt eget hem vilken jävla dröm! Men jag ska berätta om min sista skåne-dag och då åkte vi ut på landet. Först åkte vi till en möbelaffär för att kolla på balkongsoffa till mamma och pappa, och de verkar ha hittat en riktigt bra. Han som har affären är också svintrevlig och inte ens på ett creepy sätt, ni vet säljar-trevlig, utan bara en så nice människa. Vet inte riktigt varför jag kände att ni behövde veta det men det är väl kul med snälla människor.
 
Vi åkte vidare till Kävlinge och Rolle och Malin. Det var hundratusen år sen jag träffade dem! Vi fikade på svingod blåbärskaka och pratade om mina bravader i radio ("Emma, jag hörde dig på p1! Det var nån som sa "det är fruktansvärt" och jag kände igen rösten!" jag har ett starkt brand), gamla draman från deras jobb för länge sen, folk som målar tavlor och annat jox. Det var så mysligt att vara där igen! Sen åkte vi hem och på kvällen fixade vi med deklarationer och sånt (det var jävligt komplicerat) och jag chillade väl, och nu är det tåg-times. Fast det är synd om mig för jag ramlade på vägen till stationen! Jag slog mig på mitt knä :( men det är väl kbt för min trnasportångest I guess. Ibland ramlar man och det är lugnt I guess. Och snart är jag hemmma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0