With a suitcase and some songs, chasing miles through the night

Rubriklåt: Dying day med Brandi Carlile, från veckans cirkel-hopkok
 
Haj från stora soffan! Jag måste egentligen bädda upp den nu säger mamma men jag måste också blogga måste ni ändå förstå! Mamma förstår inte det lol. Men igår blev en så bra liten dag! Vi åt dumplings till lunch, för alla hypar ett dumpling-ställe, men det var sååå trååååkigt tyckte vi alla. Rip dumplings det är en tråkig grej. Sen skulle jag och pappa "hitta på nåt" bestämde vi och det blev en tur på stan för lite ärenden. Vi köpte vin och annat vi behövde och sen fikade vi på ramklints, för det måste man. Vi lyssnade mycket på folket bredvid oss, för det måste man faktiskt få, och sen hade det bra.
 
Sen på kvällen hade jag och pappa riktig quality time. Vi lyssnade på ny konstig metal och jag lärde honom leken "bästa låten", så vi höll på med det en stund och lyssnade därför på många bangers. Sen åt vi biffar med mos (jag älskar biffar med mos did yall know yes you did) och tittade på en dokumentär om ossy osbourne som faktiskt var riktigt bra. Han och Sharon berättade väldigt mycket själva och det var intressant, och jag lärde mig mycket om hans liv för jag kunde inget innan lol. Vi drack sammetsvin och drällde, och när mamma kom hem tittade vi på quizar om olika sorters musik. Jag kunde orimligt mycket, mamma sjöng alla låtar väldigt konstigt (jag tyckte man borde ha ett quiz som var "mamma sjunger låtar som hon tror att de går och sen ska man gissa vilken det är") och efter ett musikalquiz snöade vi in hardcore på wicked. Turns out att jag fortfarande kan alla låtar vem kunde anat! Vi sjöng en massa därifrån och sen var kvällen slut, men vad mysligt jag har det här ändå. Och idag är det, som jag en gång dubbade det, superpåskadagen! Let's goooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0