Det finns alldeles för många affärer...och bebisar

(skrivet i förmiddags men hann inte skriva klart då så fixar det nu)
 
Halloj igen! Nu säger jag också halloj vafan Henrik. Hen sa det så ofta igår att vi döpte om hen till "Henrik halloj". Vilka är vi, undrar ni kanske? jag och Robert, för vi tre hängde igår. Vi träffades i Hyllie och gick till Emporia, för där skulle vi leta klänning till Robert äntligen! Turns out att emporia har hundra tusen affärer, men noll bra klänningar. Riktigt sämst. Vi gick in i en massa affärer och Robert sa ena halvan av rubriken, jag la till den andra eftersom en bebbe skrek samtidigt. Vi kände på många klänningar, men ingen var rätt, så vi fick erkänna oss besegrade.
 
Vi hade en naiv tro på att hitta butiker i stan, så vi åkte tillbaka till malmö c och hamnade mitt i festivalandet. Ändå lite mysligt på sitt sätt fast varmt. Så vi gick till folk å rock och köpte dryck och satt på uteserveringen, och där hade vi verkligen svinkul. Vi pratade om namn och riktigt orimliga sådana, som jag tänkte dela med mig av men kom nu på att de kan googla sig själva och hitta mig fan. Aja det var jätteroligt i alla fall och vi pratade därmed om kemilärare, folk som scammat mormor (olagligt) och en massa annat, och det blev väldigt mycket skratt. Men inga affärer, så vi åkte tillbaka till Lund och gick hit istället. Väl här åt vi mat och jag och Robert utvärderade cirkel-året, för cirkelen fyllde fyra år faktiskt! Sjukt! Mamma slängde ihop en vinbärspaj och mitt i det slängde hon fram en klump lera på bordet och sa "här! Gör ett djur!" jätteupprört till Henrik. Hen gör djur i lera ibland it's a thing. Det blev en elefant och mycket mer skratt gjort, och när Robert åkt hem lyssnade vi mest på musik och sen sov vi. Det ska jag göra nu också för detta skriver jag ju klart jäääättesent. Hörs imorgon om min sjuka dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0