Gravity don't mean much to me

Rubriklåt: Bulletproof heart med my chemical romance, som vi lyssnade på innan idag och det är en underrated banger
 
Japp, jag är sjuk igen. S j u k. Igen. Efter förra blogget sov jag kaotiskt hela natten, drömde kaosdrömmar och vaknade hela tiden och blä. Vi vaknade till slut allihop och var helt slut, inte bara jag lyckligtvis. Jag hostar som fan och har absolut haft feber till och från idag, men vi har haft det mysligt. Vi har tittat på gamla så mycket bättre-avsnitt (classic Emma och Henrik) och på kvällen gjorde Stella jordärtskockssoppa amamam. Jag försökte mandolina som jag brukar, men jag kunde inte riktigt för jag var peak febrig at that moment. Så efter maten tog jag en otrolig nap och sen bänkade vi oss för att titta på flicka och hyasinter, för att filma till patreon. Seriöst den jävla filmen pajade oss. Stella beskrev det som om hon blivit slagen av en lampa och ja det är fan inte långt ifrån. Fyfan. Det kan ni se fram emot i framtiden på patreon! Vi drack också persiko-bubbel och hade det bra när vi inte totalt tappade det, och nu ska vi sova. Jag ska bli kkvitt den här jävla sjukan igen på dirren, jag har inte tid! Eller ork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0