I'm flying high on glory, it's fame that writes my story

Rubriklåt: Hunting high and low med freedom call, från veckans cirkelmix
 
Hallå fredagsgänget! Exakt ingen läser detta på fredagen, för det är redan lördag, men ni är ändå fredagsgänget. åh nu kom jag att tänka på medlemsforum 2019 (med srf) när vi var ungdomsgänget! Visst var det "det störtsköna ungdomsgänget" till och med? Damn yall det var fyra år sen. Time fucking flies. Och satan vad mycket sämre jag mådde på den tiden har ni tänkt på det? Jag hade ju verkligen så höga ångestnivåer och trodde att exakt alla var sura på mig :( ingen var ens sur på mig på hela resan! Tror jag, det kanske inte jag kan uttala mig om. Vad jag däremot kan uttala mig om är att det inte har hänt ett jävla piss idag! Stellabella var på intervju imorse (det var synd om henne!), men sen har vi bara och endast lyssnat på kafferepet. Vid flera tillfällen idag har vi lyssnat på varsitt avsnitt på varsitt ställe i lägenheten. "nu läser Nisse en historia här (pekar på min hörlur) och en där (pekar på Stella), I love that this is my life" sa jag precis. Men snart har jag fan plöjt hela katalogen! Det har tagit extrema mängder tid men jag har fan jobbat hårt påre och snart är det klart. Vad mer...vi såg klart vårens alla mot alla och blev jätteledsna för att det sista de gör i finalen är att felköna Sam Smith och prata om hens vikt. Tack så mycket era jävla as Sam är faktiskt det bästa vi har i den här jävla världen! Kanske inte alltid som artist, men som person är hen det bästa som finns dammit. Och ja det var väl allt från mig? Ska jag kanske lämna lägenheten snart så jag har nåt att säga...nä, det är tråååkigt. Skoja det vill jag faktiskt gärna göra snart. Men för nu säger jag hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0