And suddenly I stand real tall, but I don't sleep well at all

Rubriklåt: I don't sleep well med hello saferide, som jag påmindes om idag
 
Haj från natten! Stella sover som en sten och det är tur för hon ska på intervju imorgon wooop. Jag höll precis på att skratta så hon skulle vakna men jag höll för munnen. Fast då började jag hosta istället så helt ärligt ganska ovärt. Men ja, idag är en goslig liten dag. Henrik var ute på äventyr och Stella mådde extra illa, så vi kämpade på. Men hon såg om sin ulla-dvd och jag kollade med, och alltså ja den var ikonisk. Det var så många flicka och hyasinter-klipp i den och meeep! Men på kvällen kom Henrik hem och vi åt kitza, tittade på Felix och babblade. Stella gick och la sig tidigt som en duktig tjeja och jag och Henrik pratade om en massa tramsiga saker. Såklart gick vi igenom fler namn och alla vi känner som heter dem, lyssnade på bra musik och fick insikter lite till och från. Jag berättade om saker jag tyckte var ganska ofarliga och Henrik reagerade jättestarkt på dem, så det var sjukt. Vi har det så jävla kul och bra när vi umgås alltså det går typ inte att overstate. Och liksom hen tycker om när jag minns jätteorimliga saker och det är liksom okej? Så är det med alla mina vänner nu tror jag? Att jag liksom inte måste låtsas vara normal och komma ihåg normalt mycket. Kan typ inte ta in. Och det var allt från idag, så nu ska jag sova. Eller försöka antar jag men så är det väl alltid. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0