Her interest became an insult and confirmed what he thought he knew

Rubriklåt: Revenge of the nerds med Jens Lekman, som vi hörde både igår och idag och den är så sjuk i huvet in a good way
 
Haj halloj jag har inte tid för detta vi ska gå om tio minuter! Fast det hade tydligen bara med vibes att göra så det är nog ingen stress som så. Gör liksom inget om jag blir nån minut sen. Varför gör jag alltid såhär, bloggar om att jag inte hinner blogga så det tar längre tid, det är jättekorkad! Spån i huvet äru. Hursomhelst det har inte hänt ett piss i mitt liv lol. Jag skulle ju iväg igår men jag somnade vid 06 typ, så jag var hemma och sov istället. Stella mådde illa, så vi hade ett bra sov båda två och mådde bättre sen. Hon researchade och jag spellisteautistade som fan för det var väldigt trevligt. Henrik kom hem på kvällen och vi drällde, hen byggde ihop en anatomisk modell av en groda som hen hade köpt (som man gör?) och ja allt var ba. De andra sov och jag såg en video om en riktigt dålig bög på youtube som ljuger om typ allt han säger. Det kan jag berätta mer om ifall någon bryr sig. Och idag har vi chillat och peppat inför ikväll, och gjort quiz om folk i våra liv! Vi skrev tio namn var och sen skulle man para ihop dem med rätt beskrivning. Det gick fan bra för oss ändå! Det som är mindre bra är att jag förmodligen måste köpa en ny dator. Efter två år. Det är fan ovärdigt. Men hittills kämpar jag med den här, och nu måste jag gå faktiskt hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0