I swear they smell the blood on me, I hear them coming for me

Rubriklåt: Blood on me med Sampha, en så jävla creepy låt som jag påmindes om nyss
 
Hej från hostma! Just nu får jag så in i helvete ont i huvet när jag hostar så det är hemskt att hosta men ja det var ju inte kul innan heller. Tog nyss en shot medicin så får väl se, tanken är att jag ska sova i sängen med Stella inatt istället för min exil på soffan. Det är lite för att vi saknar att sova ihop och ganska mycket för att jag har mens (om jag tänkte på det med rubriklåten: ja). Varför kan man ens få mens när man är sjuk? Kroppen borde ba skärpa sig och spara på sina resurser imo. Men ja, idag var vi på vårdis igen för att kolla mitt crp så att penicilinet hjälper. Det hade gått ner från 53 till 19! både jag och sköterskan blev helt hype lol. Det var dagens event, men vi har också kollat på spåret och jag ville dö för jag tog lund på fyra poäng. Det kan jag inte ens tänka på faktiskt. Vi försökte också få rätsida på våra mickar, men det gick fan åt helvete, så vi får ta nya tag med det när vi har sovit. Jag haaaatar att göra saker som jag inte kan, vill verkligen bara göra saker jag förstår hur man gör tack. Och vill aldrig hosta igen i mitt liv jag orkar inte. Aja jag fick i alla fall äta en god donut. Det var en bra grej som hände. Så nu har ni en ny update om mitt sjukdomsförlopp, det är alltså bättre generellt men inte just ikväll, ska sova i hundra timmar och se om det hjälper lol. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0