Jag säger upp de här mattorna med omedelbar verkan

Det var vad mamma sa nyss, för företaget som gör mattorna i entren här har skickat ett groteskt sexistiskt julkort. Jag orkar inte förklara men det handlar om ett lopp för tomtar. Pappa trodde att det fanns på riktigt. Det finns inga tomtar men han tänkte att det fanns en "påhittad variant". Whatever that means. Nog om mattor och tomtar, jag ska berätta om igårkväll och dååå fick jag biffar med mos! amamamamamam! Fast vi hade ingen lingonslylt det var osnällt. Men sen hade jag lektion och vi gav respons på repliker de hade skrivit på låtar. Jag typ lärde mig saker om livet? och de var så braaa I love them! Sen pratade vi om ungdomslitteratur och jämförde våra upplevelser av anorexia-böcker, bristen på syskon i ungdomsböcker och sociala medier, som de ska få skriva om wiii. Bara en lektion kvar nu med mina besties! Men efter lektionen fick jag äta daim-kladdkaka mummms och efter att ha pratat med stellibelli och sånt sov jag. Och idag...jag har vilat och mobbat mattor, och det är typ det. Och hostat ihjäl mig såklart. Jo, en sak till ska jag säga. Mamma sa att jag inte gnäller mycket över min hosta och alltså jag är i chock? Jag kan inte ta in att jag inte är lika gnällig som jag tänker mig? Jag tänker att jag är en winy baby men tydligen inte? sjukt! Men jaha nähä, vi ses väl imorgon, då har jag lämnat huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0