Mini-nyårslistan 2023

Gjorde du något 2023 som du aldrig gjort förut?

-Var på akuten, det var nåt nytt.

Bästa köpet?

-Mickarna tror jag ändå, de är coola.

Vad var sämst?

-Alla jävla sjukdomar, både för mig och Stella och andra.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

-Svårt att säga, men inte så jävla glad nej.

Vilka länder besökte du?

-England, det var life

Favoritprogram på tv?

-Så mycket bättre är ju alltid bäst!

Vad önskar du att du gjort mindre?

-Varit hemma, precis som förra året.

Vad önskar du att du gjort mer?

-Skrivit och träffat folk, precis som förra året igen lol

Bästa minnet från 2022?

-När jag, Henrik och Elin var i Malmö och gick i skivaffären i mer än en timme. Har typ aldrig mått så bra.

Vilken var din största karriärsmässiga framgång?

-Jag höll kurser! Det gick bra!

Största framgången på det privata planet?

-Färdtjäääänst!

Vad spenderade du mest pengar på?

-Ubers och beställmat som vanligt. Och mickar.

Något du önskade dig och inte fick?

-Ett jobb till min tjej.

Största misstaget?

-Hmm, denna är alltid svår. Bristen på skriv kanske?

Mest stolt över?

-Mina kurser! Jag har lärt ut grejer!

Vad ser du mest fram emot under 2024?

-Att hålla fler kurser, fira fem år med min tjeja och åka runt i stan med fucking färdtjänst.

Vad önskar du dig av 2024?

-Att min tjej får må bättre och att jag får ha det kul.

Japp det blev rätt sad i år också. Woooop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0