När får du pommes i fittan?

God jul för fan! Ursäkta för otroligt ojulig och grov rubrik, det var vad som blev sagt i podden exakt nu. Men det är julaftoooon! Igår bloggade jag inte, för det hände inte ett skit, förutom att vi försökte få igång våra mickar. Det är väldigt svårt och det verkar som om det är mycket svårare än jag trodde, men vi ska lösa det. Jag har hänt på r/filerecording och sånt jox, och vi har nån slags plan. Men vi fick podda helt vanligt ändå, men jag hostade inte så mycket så vi vann ändå tycker jag. Men idag är det jul! Vi hade julafrukost med mamma och pappa, och mamma hade packat ner ett jul-kit till oss! så vi ska packa upp paket lite då och då under dagen när vi vill ha jul. Hittills har vi fått ett jul-nagellack och varsin triss-kalender, för det är rimligt att få på julafton såklart lol. Men jag har också fått en julklapp från min tjeja, och det var...kattskålen! Kattskåååålen som vi har suktat efter hela året typ! Det är det bästa! Jag älskar min tjejaaaaa! Och det är typ allt från mig och min tramsiga lunginflammation. Den kämpar på för övrigt. Snart ska jag ta mig uppför backen och det kommer fan inte gå bra. Lungorna påverkar resten av kroppen who knew. Men vi ses imorgon med resten av julen, god blogg-jul! Vad fan är blogg-jul ingen vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0