Var inte rädd för mörkret, ty ljuset vilar där

Rubriklåt: Var inte rädd för mörkret, det är en körlåt men versionen på spotify som jag har hört hundra gånger idag är med damkören salt
 
Haj från sovsoffan / stora soffan igen! Jag är trött och sur på livet och konceptet pengar, men blogga ska man väl göra I guess. Såklart somnade jag inte när jag bloggade sist, utan jättesent blä, men alla sov länge så det var okej. Jag fick äggfrukost (!) och jag vilade en massa på förmiddagen och hängde med mina föräldrar och sånt. Mamma hets-pluggade in rubriklåten, så jag försökte förhöra henne lite hela tiden. Hon måste kunna den på fredag och hade inte hört den innan såatteh. Och på eftermiddagen kom Annoushka hit! Vi kacklade såklart en massa om till exempel färdtjänst, folk som är trevliga på riktigt (tpr), vilka jobbiga barn vi var och annat jox...till exempel vilka vi satt bredvid på en buss 2014. Vi kom inte fram till något. Vi åt middag med mamma och pappa (fläskkaré! wiii!) och försökte räkna ut de ultimata resvägarna mellan ulricehamn och stockholm och sånt jox. Vi åt mjuk pepparkaka med kärleksmumsglasyr (mamma måste ju tvingas baka ibland hallå) och en stund senare åkte Annoushka hem. Jag pratade med Stella och försökte få ihop livet, mainly datorsituationen och pengasituationen. Jag fucking hatar pengar jag orkar inte mer. Anyhow, nu ska jag väl försöka sova igen. Jag glömde min medicin imorse sååå lär bli kul. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0