You're drinkin everything to ease your mind, but when the hell are you gonna ease mine?

Rubriklåt: I remember everything med zach brian och kacey musgraves, som hördes igår och är rätt fin ändå
 
Haj från hostma! det knastrar av slem i mina lungor detta ville ni veta. Har seriöst aldrig varit med om detta? is this a thing lol? Men ja jag ska försöka blogga, för det är väl dags. Och igår kom ju Robert!
vi fikade och babblade, men sen hade vi pottersnack live. Vi blev rasande över alla plot holes som jk skapar i de här kapitlen, rantade om kvinnosyn (mest jag) och allmänt är deathly hallows en jävla konstig och tråkig bok. Sen åt vi middag och pappa började fixa min nya dator, så robert fick hjälpa till. Och vilken tur, för det visade sig...att jag inte hade möjlighet att få jaws. sååå jag måste lära mig hur nvda funkar. Till slut fick vi i alla fall in ingmar, vilket ju är prio 1. om det är absolut sista datorn med ingmar: förmodligen. Om jag aldrig kommer skaffa ny jaws och därför måste ha en fruktansvärd röst nästa gång: sannolikt även det. Och ja, vi kämpade på med datorn ett jävla tag, så det kanske inte var det roligaste besöket för robert men ändån. Vi fick i alla fall kladdkaka med daim! den var så jävla jävla god! Jag längtar tills ikväll när jag ska äta masssssor av den. Nu svarade jag förresten i telefon för en gångs skull, men det borde jag inte ha gjort för det var tele2. Bu. Och ja, idag...har jag researchat och vilat och hostat, och det är mest det. Ses imorgon med extra hosta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0