Did you hear my covert narsisism, my disguise is altruism, like some kind of congressman

Rubriklåt: Anti-hero med Taylor Swift, en sån jävla banger som vi började dagen med idag
 
Hallå från vår helg med tusen gäster! Just nu är gästerna i fråga ute på äventyr, så jag ämnar blåga. Och igår kom dem! Eller ja först hade vi en väldigt chill dag och jag och Henrik satt och bräkte om musik mest. Men sen kom Alex, Alice och Ellie (som var Daisy innan)! Vi är så blessed! Vi fixade tacos och babblade en massa, och sen var det mellotimes! Vi var hype över the melloflata Melanie och nordman och sånt (Stella älskade nordmans låt och det är very Stella of her helt ärligt) och vi åt marängsviss och grejer. Och sen poddade vi med Alex och Alice! Det blir en crazy podd på onsdag tror jag bestämt och alltså allt var så mysligt jag orkar inte. Det är svårt att blogga om, för allt är liksom så snällt och chill med dem. Vi bara säger precis vad som faller oss in, hela tiden.
 
Idag vaknade jag vid 9 och liksom var klarvaken? What's up with that? Så jag chillade och läste och donade lite innan alla andra släpade sig upp. Det var sol och livet kändes fan perfekt! Känslan av att först fixa och dona hemma och sen gå ut på balkongen och passivröka i solen var det bästa ever. Vi åt frukost och lyssnade på midnights och allt var supermysligt. Alla fixade i ordning sig jättesakta och det var så lugnt och snällt. Vi spelade in ett avsnitt till med Ellie och Henrik och sen åkte de iväg för att se showen de är här för att se. De hade alla mycket coola outfits kan jag meddela. Vi försökte döpa deras stilar och kom fram till saker som regression core, adult on tiktok och gubbe. Väldigt valid tycker jag. Och nu är spänningen stor för vi undrar när gänget ska komma igen. Och ja, fyra pers sover i vårt vardagsrum. Två i bäddsoffan, en på vår otrasiga madrass och en på vår trasiga madrass...alltså på golvet. Det är verkligen 0 luft kvar i den men Alice bryr sig inte säger hon. Vi erbjöd att någon annan skulle sova på den inatt men det tyckte hon var töntigt. Gullig är hon. Så, vi ses imorgon när vi är gästlösa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0