Jag är tyvärr fast i en sekt i tyskland, #Vanlife hejdå

Tilda: Tack för alla önskade råd! Ska vidarebefordra dem till magtjejan!
 
Hallå från Onna-soffan! Jag är nerbäddad och ska sova som en sten är planen, men först blogga om min fina lilla dag...men mest rubriken. Det kommer från att Onnas terapeut ska leva vanlife i några månader, utomlands alltså, och så spårade vi om just att hon skulle hamna i en sekt i Tyskland. Så rubriken var smset vi diktade ihop som hon skulle skriva. Vi skrattade så mycket åt detta att Kiti (som ju bor bredvid) skrev "är det dig jag hör yla lol?" till mig. Damn right att jag ylade, det var ju sekter i tyskland! Detta utvecklades sen till en korvsekt och vi hittade på en hel film där Onna åkte dit för att rädda henne men sen joinade korvsekten. Det här är rimligt tycker jag.
 
Men vi har också bara haft det bra. Vi åt otroligt god fläskkaré med pommes, Kiti dök upp en stund och vi lyssnade på lite vad blir det för mord. Kiti läste en av mördarnas twitter och hon var fan unhinged på 1 nivå. Hoppas hon har blivit rimligare i fångelset men det blir ju folk sällan. Men vad har vi mer gjort...rageat om folk som tror för mycket på vården, pratat om krångel med sexualitet och nu sover onna och jag ska också göra det...hoppas jag. Imorgon kommer bli en lång och bra dag så jag behöver sömn. Fan nu jinxade jag det igen...så, nu tog jag i trä. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Trodde kiti var unhinged å satt i fängelse först

2023-02-04 @ 03:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0