Lyssna, lyssna, för jag går sönder i din tystnad

Rubriklåt: Säg till med Nadja Evelina, som jag hörde precis och det är en bra låtjävel
 
Hallå från Onnas soffa! Här sitter jag och dräller och vi ska köpa mat. Men jag ska också blåga om mitt lilla liv igår, och då var jag iväg på äventyr på kvällen. Först sov jag hela jävla dagen och tvättade och sånt, men sen tog vi oss in till stan och firade Stellas kompis Olivia som fyllde 30. Jag var i chock över att vi skulle ses halv nio, för det är ju helt orimligt, men det är tydligen något folk gör? Sjukt i huvet. Men vi kom till restaurangen och det var oerhört högljutt tyvärr, så vi hörde typ inget, men vi hamnade med Lotta och Rasmus så det var iaf nice. Vi pratade om hundar, gamla serier och annat jox och åt märklig mat. Det var smårätter som man delade, vilket var tramsigt tycker jag, och sen jättegod fläskfilé till huvudrätt. Fläsk är så underskattat helt ärligt. Folk tog polaroidbilder för fulla muggar och vi sjöng med i musiken när vi kunde och klockan hann bli 01. Så blire när man ses halv nio lol.
 
Idag vaknade vi saaakta och var trötta som ankor, men jag tog mig hit ändå. Ledsagningen var kaosig (sjukt nog för den brukar vara bra nu) men jag kom fram och nu lyssnar vi på bokar och pratar om flickvänner och sånt. Sjukt att vi båda har flickvänner ändå, unheard of. Säkert mer om det imorgon bitti, om jag orkar blogga innan jag ska gå i hundra (okej två) kyrkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0