Och jag går som en vålnad, vita fru genom Solna

Rubriklåt: Vita frun med Annika Norlin, för jag var i Solna idag
 
Hallå och hej! Jag är trött och skavig i skinnet, oklart vad det ska vara bra för, så det här kanske inte blir ett bra blogg men vem bryr sig. Och idag var vi på utflykt till Solna, för jag skulle fixa pass. Så det gjorde jag och sen fikade vi och studerade alla crazypeople runt oss. Till vänster hade vi en lady som facetimeade med en dude och lärde honom svenska fraser om mat (?) och till höger hade vi en svensk lady och en engelskspråkig dude som pratade sina respektive språk med varandra...men han förstod henne, till och med när hon sa "det andra namnet på chokladboll", och Stella hävdar att de inte verkade känna varandra så bra? Jag vill veta allt! Vi såg också vad Stella tror var en tjejdejt för "den ena hade kort hår och såg skogig ut och den andra visade en bild på en katt." Very logical.
 
Sen har vi chillat hemma. Jag har skrivit respons på boken jag testläste, vilket var sviiinkul, och vi har ätit korv och haft det bra. Men nu är jag trött och jag skulle ju lyssna på cirkelskiva för jag är jättesen med det! Men jag kan inte tänka! Så jag gör det imorgon, förlåt Robert. Det var faktiskt länge sen detta hände nu (har jag för mig)! Och med det sagt ska jag nog faktiskt gå och lägga mig. För det kan man kom jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0