Still it takes him all day just to get an erection

Rubriklåt: Burger queen med Placebo, från veckans cirkel-hopkok och också en så absurd rad? Ba hur tar det hela dagen liksom hur börjar han? Jag undrar
 
Hallå från sängen! Jag chillar och Stella drog på sig sitt tyngdtäcke nu för hon inte må. Det är inte lätt. Men vi har ändå haft det rätt bra idag och varit på utflykt. Vi skulle hämta mitt dumma pass, men mitt gamla dumma pass hade inte blivit spärrat och de kunde inte fixa det nu så jag blev: sur. Så jag får vänta tills jag kommer hem helt enkelt. Men vi kunde i alla fall äta lunch på en grill (jag älskar grillar!) och handla viktiga grejor, så det var inte helt wasted tid. Och när jag kom hem var det potter-dags! Det var verkligen sjuka mängder transfobi i denna sekvens och också tramsiga namn, Robert beskrev Fleur Delacour som "den franska fransyskan från frankrike". Typ så ja. Vi irriterade oss på hur dåligt planerad den här bokjäveln är och sånt, och det var nog det. Jag har inte skrivit något om igår insåg jag nu, men det hände inget då, så det kan ju vara det. Vi bara kämpar på här hemma. Och nu ska vi nog ta en liten nap tror jag bestämt. Vi har ju faktiskt...lämnat huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0