You're only as old as you feel they say, and Albert was feeling all right

Rubriklåt: Albert went out to see rock bands med Gavin Osborn, en jävla otrolig låt som vi hypade igår
 
Haaaaj jag är hemma! Hemma i min soffa med en kurrande Sherlock och en stellabella som hänger under tyngdtäcket som hon gör om kvällarna. Hon har sovit jättedåligt lately så hoppas fan att det blir bättre inatt. Men ja, jag har ju lämnat er i ovisshet och igår var en myslig dag. Jag fixade med min jobbansökan och sen gick jag plötsligt från "trött men mår bra" till "så ont i huvudet att jag knappt kunde tänka". Så jag fick stappla in i sängen och vila en stund, men inte så länge som jag hade behövt, för team osby kom! Men ipren och vatten gjorde sitt bästa och jag blev bättre snabbt som tur var. Vi lyssnade på musik och pratade om låtar som är helt unika (en lista kanske är i planeringsstadiet), att Anna faktiskt borde veta det hon vet för hon vet ändå så lite, riktigt bra konserter och sånt. Vi fick riktig söndagsmiddag som var svingod och sen gjorde mamma créme brulée för första gången ever. Det var spännande, särskilt när både hon och pappa skulle förstå konceptet med gasålbrännare och hur fan den funkar (-Nästa gång ringer vi Emma och frågar hur vi gjorde nu! -Vad gjorde ni nu då? -Vi hade ingen extra grej!) och det var så jävla gott. Amamam! De åkte hem och jag ansökte om jobbet whaaat och hade det bra.
 
Idag har jag åkt hem och landat i mitt fina fina hem med min tjejbo. Jag tog såklart en lååång nap för att paja min dygnsrytm och sen åt vi makrilpasta och hade det bra. Och nu vill jag snart sova igen lol jag kan nog sova i hundra timmar ifall jag försöker. Så blir det om man umgås med folk fyra dagar i sträck I guess. Lätt värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0