And being clever never got me very far

Rubriklåt: Free med Florence + the machine, en dänga som jag har hört idag och den var med på en year-end list jag såg. Hypigt ändå. Också att jag och Onna ju alltid skämtar om hur intelligent jag är lol
 
Hallå det är 2023! Did you know? Because I sure did! Och vilket mysligt litet nyår vi hade. Vi såg på spåret med team osby och lilla på distans och vi var riktigt kingiga men jag kunde fan inget...förutom mwuana. Det är ju värt att kunna. Vi åt nyårsmiddag vid 23 typ och såg den nya eva och adam-filmen som fanns på svtplay märkte vi. Vi hade starka tobbe-känslor och direkt när annika dök upp sa Stella "hon har dr martens!" aka hon är flata. Det var en bra film tyckte vi och när klockan slog tolv stod vi på balkongen, hörde alla miljarder fyrverkerier och skålade i rabarber-lemonad. Det var så jävla fint! Och sen åt vi pavlova som Stella hade gjort som en jävla king. Det var så gott! Bästa starten på året <3
 
Sen har vi verkligen tagit det lungan. Jag gjorde klart min fula nyårslista (den blev kortare än på många år...miserabelt) och vi köpte pizza som de basic bitches vi är. Jag somnade inte förrän 06 typ, classic me, så jag såg en killes best songs list där rubriklåten som sagt var med. Dock inte marks lista men jag tror han kommer ha florencelåtar han med och jag väntar medelst spänning! Nu lyssnar vi på mord och skrattar mycket åt kukar på olika platser där de inte ska vara, för det är tydligen ett mycket roligt skämt. Vi är: barn. Men gott nytt årfanskap ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0