Det värsta i dig ser det bästa i mig

Rubriklåt: Lily med Alice B, för det är en alice b-typ av natt
 
Hallå från sängen! Jag är jättetrött och det är bra! Stella hostar och pågår och det är mindre bra men det kan hon väl göra. För några nätter sen vaknade jag och hostade gärnet i flera minuter och Stella vaknade, sa "herregud" och somnade igen. Oj jävlar nu vaknade hon på riktigt och gick på toa. Stackars bäbi ska ju inte vakna mitt i natten hallå! Hon ska sova tryggt varje natt det är lag! Men jag ska blogga lite snabbt om min dag, fast jag har mest sovit och sängat. Det behövde jag tror jag, eller så ville jag bara. Men på kvällen gjorde vi tacos och såg glee-dokumentären som har kommit ut. Det är seriöst det sämsta jag har sett. Det är någon slags traumaporr om alla dödsfall och skit, som om de skulle höra ihop? Yeah how about no. Ibland dör folk det är inte nån jävla förbannelse herregud. Men något annat jag har gjort idag är att testläsa bok! Det är Saras kompis som skickat sitt manus till mig och det är så jävla kul att läsa! Jag har så många tankar om skrivande och sexualitet och kultur och allt möjligt när jag läser den iiiii! Fucking älskar text I just forget all the time. Men det är allt som har hänt idag, och nu ska jag sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0