Du sa om inte ens vi tror så vem fan ska tro på oss då

Rubriklåt: Rönnbär med Zacke, som Stella lyssnar på mycket nu och vi hörde den när vi fixade hemma idag
 
Hallå från stemmet! Det är en vanlig hemmadag idag, men vi har haft det bra. Jag har läst och Stella har researchat och sökt jobb, och sen fixade vi lite här hemma. Igår sa boendestödet att vi borde ha en tid varje dag när vi gör något litet, så Stella satte larm klockan fyra varje dag. Jag trodde inte att det skulle funka, men när hon sa "nu säger min mobil att vi ska göra något" fick jag plötsligt massa energi! Så jag tömde klädhögen på min byrå (ett ständigt problem haha), satte igång en ny tvätt och slängde en massa gamla förpackningar i badrumsskåpet. Ikon var jag! Jag var seriöst i chock över att jag orkade så många saker. Då förstår ni kanske hur det brukar funka och därför se ut här. Hoppas detta funkar.
 
Vi har sen ätit kitza (som vi kallar pizza från kit) och jag har klurat lite på min bokjävel. Men skrivåret börjar ändå bra! Igår skickade Saras kompis sitt manus till mig för testläsning och idag frågade en tjej jag halv-känner om vi skulle ses och skriva. Eeeh ja tack! Så det kommer bli ett bra skrivår hoppas jag, och årets första podd är upplagd. Så det känns bra! Fast jag är hungrig. Jag kanske skulle ta och äta ett äpple? Tyvärr har vi inga päron så #päronbloggen får ersättas med #äppelbloggen. Detta är ett skämt som ingen uppskattar men jag tycker det är roligt! Så #äppelbloggen returns imorgon med updates om hur äpplet var! ...eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0