Hur många Peter Gabriel finns det?

Hallå från Lund! Jag är utmattad på en nivå man inte ska behöva vara, men vi har tagit oss hit. Igår var väl en dag och boendestödet kom, så det blev typ rent och hon är kickass generellt. Jag sov, för jag trodde att vi skulle åka på kvällen idag så det var luuugnt, men det skulle vi inte...så efter korvmiddag och häng körde jag 1 vaknatt. Jag hade nog sovit lite, men Tilda tipsade om en lååång fanfic där Harry är ett system...så det var ju bara att hunker down and read. Och det har jag gjort i princip hela tiden, vilket har gjort att jag inte har frontat särskilt mycket. Stackars EB hade fullständig panik imorse när vi skulle till tåget, mest pga trötthet tror jag, men sen har vi stabiliserat oss och nu chillar vi båda men jag är nog ish längst fram. Harrys system co-frontar typ aldrig kom jag på nu men de är också co-con väldigt ofta. Detta bryr ni er inte om men jag har haft många systemkänslor när jag har läst. Men ja, vi har åkt hit och sen tog jag en nap och vi åkte till burlöv. Vi åt på bk (jag var otroligt hungrig så jag mådde bra) och sen handlade vi en massa mat och grejer. Sen har jag och Stella suttit i varsin soffa helt tysta, förutom när vi totalt tappade det över rubriken. Pappa pratade om vilka konserter han ska på i år och sa först beast in black. Jag försökte formulera mig och sa "med anton! alltså det är inte han som sjunger, det är bara huvet." Stella förstod ingenting och jag tror också att jag kan minnas fel om vad anton gör och om han heter anton. Sen pratade pappa om peter gabriel och sa "jag undrar vilken peter gabriel vi får." han menade ju att Peter har många olika stilar, men det...förstod inte min lilla tjeja och då sa hon rubriken. Kämpa övertrötta tjejor. Och nä vet ni vad jag kanske ska sova nu? Det är nog hälsosamt...tror jag...vi ses imorgon, vilka jag än är då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0