I shouldn't be wearing white and you can't afford no ring

Rubriklåt: White trash wedding med the chicks, en härlig bluegrass-dänga som vi lyssnade på igår
 
Hallå från min säng mitt i natten! Jag är så jävla trött och ska sova som en sten, men ska berätta om det sista från Lund. Lilla kom ju till oss! Hon hade bakat en mystisk och god kola-kladdkaka som vi åt och sen bara hängde vi. Lyssnade på stråklistan, poppade bubbelplast (hon tog med lite till mig efter att jag nämnde det i bloggen!) och babblade om allt möjligt. Typ vad vi ska göra nästa gång vi ses och allt var så mjukt och fint! Och sen gjorde pappa biffar och mos och det var så jävla gott. Verkligen top notch biffar, inte riktigt top notch mos men typ 8/10 vilket är väldigt högt det med. Mummmms! Vi körde hem Lilla och Stella parkerade expertly, för det är klart hon gjorde. Sen bara hängde vi och åt natt-prinsesstårta och sånt, och idag åkte vi hem! Vi hade en ganska unremarkable tågresa, men på tunnelbanan hem råkade jag bli bästis med en (förmodad) alkis i husby. Föraren sa "vi fortsätter mot Akalla", han sa "det hoppas jag" och jag skrattade...sen var det kört. Han berättade bland annat att han har en blind bestie som bor nära oss (sjukt!) och sa att jag hade väldigt fint hår. Han tyckte att jag skulle hänga med honom när han satt i centrum och drack öl. Det finns alltså ingen krog så han menar på random bänkar. Jag hade kul, men Stella var väldigt obekväm. Och sen har vi varit hemma, tagit en nap, ätit maxmat och drällt. Så det var allt från denna trötta blobb, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0