Jag är kluven till etablissemanget

Idag mår jag bättre! Faktiskt! Igår fortsatte jag må fruktansvärt, men vi bakade åtminstone kristårta. Det är vår kakdeg och chokladmousse-tårta som vi gjorde när vi hade corona. Det är det mest mättande man kan äta basically.
 
Men idag träffade jag en ny vän! Bara sådär! Det var Leonora, en blind tjeja som jag har träffat 1 gång och som hörde av sig för att skriva ihop. Hon kom hit och vi hade så mysligt! Vi pratade massssor om till exempel våra skrivprojekt, böcker om blinda, all musik vi har gemensamt, alla blindbekanta och vad de gör nu för tiden och en massa massa annat. Hon sa rubriken och alltså valid, man borde vara kluven till etablissemanget. Det är inte jag för jag hatar det. Men jag älskar att träffa nya vänner! Och när hon åkte hem såg vi på spåret (svåraste musikfrågan ever!) och vi poddade. Jag fick prata en massa om country! Country är viktigt! Fast jag har en dålig känsla om avsnittet...det har jag i och för sig ganska ofta. Jag var inte så bra tyckte jag. Men nu ligger jag i sängen och lyssnar på goblet of wine och är glad för Stellibelli har somnat. Hon har en tyngdtäcke-period vilket betyder att hon mår dåligt varje gång hon ska sova. Det är så tramsigt för jag bryr mig massor om hennes sömn och skiter i min egen för min egen sömn är oviktig. Men jag ska sova snart också jag lovar! Godnatt ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0