Just when I think you're a hurricane, you freeze right over in all that rain

Rubriklåt: The luxury of knowing med Lori McKenna, som jag lyssnade på idag och alltså what a mood
 
Hallå från sängen! Fuck klockan är snart tre och vi ska upp imorgon. Aja sova kan man gö i graven hoppas jag...usch tänk om det finns ett afterlife hoppas inte. Jag vill sova hela efterlivet helst. Men idag har varit gosligt och vi har till exempel lämnat lägenheten! Sjukt! Vi åkte till Kista för att panta, handla och dricka chailatte / lemonad på espresso house. Allt jag vill i livet är att drälla på espresso house, dricka chailatte och skriva bok kan jag få det tack? Det kan jag inte. Vi kom hem och har sen lyssnat på mord, pratat om de sämsta människorna vi har känt och drällt. Nu sover Stella som en blobb och Tilda berättar för mig om en psycho dude som stör henne. Slå han i huvet tycker jag. Men jag ska försöka sova nu, för det är väl hälsosamt, och är ändå nöjd med att jag blågade fast jag inte hade så mycket att säga. Men jag hade lämnat hemmet för första gången p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0