make your life a living hell, you'll meet someone just like yourself

Rubriklåt: Wicked med grant, för vi lyssnade på den och skämtade om den idag. Jag brukar mer sjunga "make your life a living hell, bapadupadupadej" och det är typ en grej...idk
 
Hallå från natten! Jag är glad denna natt, sjukt i huvet jag vet. Och idag var Onna här! Det var kul för hon har mycket kul stories från livet med flickvän. Hennes tjeja är en märklig varelse som tycker att de ska baka bullar med curry i och ha matchande skjortor, för det är saker Onna har skämtat om. Så nu ska de köpa skjortor. Inte nu på natten alltså men de ska göra det imorgon / idag. It's cute. Vi pratade mycket om just flickvänshavandet och lyssnade på mer eller mindre konstig musik, som rubriklåten och "I am a dwarf and I'm digging a hole"...rimlig låt osv. "det svider i ögonen för jag har så mycket skrattårar!" sa Onna om det. Hon fick äta vår kristårta och älskade den, så vi var nöjda, men Stella har haft en hemsk dag. Hoppas det blir bättre "imorgon", hon har sovit bra hittills åtminstone. När Onna åkt hem kramades vi och drack te och så, och nu sover Stellibelli och jag har haft ett bra skrivflow. ...inte på boken men ändå allt skriv är bra skriv visst? säger vi? Det var väldigt kul åtminstone och nu ska jag gå och lägga mig. Sjukt att göra det utan att ha massiv ångest ändå. Så bra kan man ha det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0