My boyfriend used my palm as an ashtray, and that was on his good days

Rubriklåt: Inside my head med meg & dia, från veckans cirkel-hopkok och en så salty låt om misshandel
 
Halloj! Jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter, men det gör väl inget. Vi hade tänkt gå ut och äta för att fira idag, men vi är slitna som fan. Jag läste otroligt mycket fanfic inatt och sov sen jävligt, med tusentals mardrömmar kändes det som och hosta från helvetet. Stella vaknade och sa "herregud" och sen somnade om. ikon. Men jag stapplade upp och kände mig typ som...en annan människa? jag var seriöst lite orolig att jag hade splittat och fått en tredje alter, för jag kände inte igen mina egna tankegångar och hittade inte i mitt eget huvud typ. Men vi tog oss till vårdis och jag tog lite prover och mög, och sen sov jag lite mer...med ännu mer mardrömmar. Jag förstod ingenting, vad fan hade hänt i min hjärna? Oh wait, vänta nu, jag känner igen den här sortens mardrömmar...jadå, ni (Lilla) gissade rätt, jag hade inte tagit min venla! Varken igår eller idag! Det är ju jättekonstigt av mig! Så jag tog min venla och det var ju fan livet hörni.
 
Stella hade inte lika stor tur, för hon har magkatarr som fan, men vi har kämpat på. Nu på kvällen bakade vi till och med hallonpaj, sjukt nog! Så lite firande blev det ändå. och jag har äntligen läst klart den otroligt långa fanficjäveln! Jag är friiii! Jag kan tänka på något annat än den jävla storyjäveln igen! Älskar att ha en tjej som också hyperfokuserar så hon har förstått hur otroligt frånvarande jag har varit den senaste veckan, både dissociativt och rent bokstavligt. Men nu kan jag vara i riktiga världen och det uppskattar jag. Och jag ska fira detta med att soooova, för det behöver jag verkligen. Utan mardrömmar hoppas jag! Jag minns inte ens drömmarna, det var bara en så freaky stämning. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0