När vi råkar ses tror du att väder är sånt som vi pratar om

Rubriklåt: Som om med Steget, mest en bra låt idk
 
Hallå från natten! Eftersom min blogg bara handlar om min sömn kan jag nämna att Stella tar upp hela sängen atm så oklart hur sömn ska pågå. Detta ska jag blogga mindre om i framtiden jag lovar för det är ju jättetjatigt. Men ja, här händer inte mycket, men till exempel detta:
-Jag och Robert har haft pottersnack och jag skrek i högan sky om att dursleys fucking svälter hela familjen med sin ""diet"". Så Robert fick höra mycket om ätstörningssymptom.
-Vi har ätit en massa chokladpudding och det är ju så jävla gott yall. Vill alltid äta det.
-Jag har lyssnat en massa på ethel cain. Satan i gatan vad bra hon är det är typ olagligt.
-Olagligt är också att a-kassan fuckar med min tjejbo :( någon som är king på a-kassa och arbetsförmedling som vill hjälpa na? inte?
-Jag har inte lämnat lägenheten för vem fan lämnar lägenheten inte jag i alla fall.
-Men nu vet ni att ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0