Nu vet jag hur det känns, det trodde jag aldrig

Rubriklåt: Parklands med Melissa Horn
 
Vet ni vad? Vet ni fucking vad? Jo, såhär är det: Min flickvän har körkort. Det hände. Hon körde upp igår och jag sov, ingen av oss trodde att det skulle gå den här gången...men hon kom hem och skrek "jag blev godkänd!" och jag ba? vaaa? men hon blev fan det! It's all over! Vi behöver inte ha panik över det mer, behöver inte göra fler teoriprov, behöver inte övningsköra...nu får Stella köra helt själv om hon vill! Vara helt ensam i en bil! Sidenote: Visst är det lite sjukt att man får körkort innan man har varit ensam i en bil? Så måste det ju vara, men jag hade fan varit livrädd! Det är ju en helt annan sak att vara helt själv!
 
Men ja, nu har hon alltså körkort. Vi har typ varit i chock tills nu och kommer nog vara det längre. Men också, typ någon minut efter att jag fick veta detta såg jag att Florence ska spela i malmö i sommar! I malmö! Och inte bara i sommar, utan på min fucking fölsedag! Det kändes, som jag sa, "som om gud har vaknat efter en jävligt lång nap." alla har sagt att nu vänder det för oss! Och det kanske det faktiskt gör? Det vore fan amazing. Så det var det stora från igår, men jag hade potter-samtal med Robert också. Det var nice och vi konstaterade att goblet of fire är helt jävla värdelöst planerad, men ofta ganska rolig. Sen försökte jag researcha efter bästa förmåga (det blir märkligt nästa vecka) och det är nog det jag har att berätta? Men liksom vem bryr sig, Stella har körkort, det är allt!

Kommentarer
Postat av: tilda

men hallå!!! supermegagrattis stella!!! DUKTIG

2023-01-26 @ 02:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0