Should I make a hammer, should I try to smash his face?

Rubriklåt: Neverland med Darren Hayes, en härlig mord-dänga som vi lyssnade på igår när vi lagade mat
 
Hallå hej! Stella fixar te och jag läser en fosterbok, för jag kom på att jag hade några kvar. Och vi har haft det bra kan jag berätta. Igår efter blåget pratade jag med Linus en stund och åt carbonara, och senare på kvällen kom min bästa kritikers best songs-lista! Jag såg den och la in ett gäng låtar i mina listor, så jag mådde fucking svinbra, och vi åt glass vilket var extra gott.
 
Idag var vi tvungna att vakna tidigt, för boendestödet kom. Vi städade allt möjligt och hann också prata om true crime, katter och allt möjligt annat. Det känns riktigt bra nu! Vi vilade / sov lite sen, såklart, och när Stella hade researchat gärnet åkte vi till fridhemsplan. Vi köpte Stellas bästa bröd och gick till systemet, men de hade inget hundvin! Så jag fick köpa en annan box! Det är inte vin för hundar obs, det är ett vin med en hund på som jag alltid köper. Så vi får se om det är jätteäckligt. Vi åt middag på bastard burgers och pratade om när Stella ska se bruce i juni...hon tänker köa och grejer, det är jag orolig för. Det var sju år sen hon gjorde det sist försökte jag påpeka, men så länge hon är glad så. Och nu har vi chillat hemma, och snart lär vi sova. Men Stella verkar ha fått ett litet städryck nu också, oklart vad hon håller på med men det låter bra tycker jag. Så vi ses imorgon säkert, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0