Tänk att allt som har en början helt naturligt har ett slut, det är det värsta som jag vet och ändå kastar jag mig ut

Rubriklåt: Söder om söder med Moa Lignell, en väldigt fin låt som jag hörde idag
 
Hallå från natten igen! Här sitter jag i soffan, dricker lite överblivet boxvin och skriver med Tilda. Hon är väldigt bra ifall någon undrar. Och idag har väl varit...en okej dag. Jag sov lite för länge (shocker amirite) och sen kom Stellas mamma hit på fika och catchup. Vi pratade om att flytta / inte flytta, vilka som vill anställa blinda (inga), hur aktivitetsersättning funkar och en massa sånt halvdeppigt, men hon gillade vår kristårta i alla fall. Sen tog vi en underbar nap (fast jag drömde om min farfar och becky från glee) och sen städade jag badrummet, vilket väl inte är så spännande, men jag var livrädd för att det inte skulle bli bra nog. Det var det enligt Stella men jag tror inte på det för jag kan inte göra bra städ. Stella gjorde en kickass lasagne (längtar tills jag äter den imorgon till lunch) och jag fick en massa töntig ångest igen, som det är, men nu mår jag lite bättre. Jag är åtminstone trött och det är ju faktiskt bra. Jag ska gå och lägga mig bredvid min tjeja som vaknade nyss och trodde det var morgon för nån jävel ringde henne. Det var synd om henne men också mig för jag blev rädd när jag hörde henne prata plötsligt. Den som ringde sa inget så jag hatar hen. Och det var allt från idag, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0