When you leave I'm begging you not to go, call your name two three times in a row

Rubriklåt: Crazy in love med Beyonce, en jävla dänga som vi fick upp i spelet igår
 
Hallå från lilla soffan! Jag väntar på min lillasyrras ankomst och så länge ska jag blåga om pappas fölsedagsfirande. Sara, Cia och mormor kom och vi drack champagne och åt tunnbröd-ostchips som var så goooda. Pappa fick många fancy böcker och sånt i presang och vi pratade väl om allt möjligt tills det var mat. Då var det skinka-inlindad torsk (oväntat gott) och vi pratade om...ja inte vet väl jag vad vi pratade om? Typ att eva rydberg ska sluta på fredriksdal (sjuuukt) och sånt. Och sen spelade vi hitster! Det är ett jätteroligt musikspel! Typ som när då då, fast med låtar och så hör man låtarna! Teknikens under alltså. Jag var fucking king på detta, men lärde mig att 80-tal och 00-tal låter otroligt lika. Det hade jag aldrig tänkt på.
 
Sen blev det tårta och allehanda likörer. Jag och Cia drack gammal bayleys som vi sen fick slänga, men jag fick xante och sen drack jag och mormor guld-vodka. Det är så jävla gott men ingen har trott på mig! Mormor höll med, mohahaha. Benjamin dök upp (han hade spelat in podd i Danmark som en tönt) och vi lyssnade på reggae och pladdrade mer, och jag råkade mynta kvällens catchfrase "sch!" när jag argt hyschade mamma när jag skulle hitta rätt och hon började fråga vart jag skulle. Det blev en grej att alla hyschade varandra sen. Vi pratade om hur feta vader alla har och ville starta ett feta vader convention, men det var kanske mest jag och benjamin som ville det. Mormor och Cia gick och vi andra spelade mer hitster. Jag och Sara var i lag och var kingar, särskilt när rubriklåten och hey yah kom. Fast rubriklåten var inte ens vår kom jag på nu, vi bara dansade till den när de andra inte kunde den. Så det var en riktigt bra kväll! Idag har inget hänt än, så jag lämnar er där, ses kanske på tåget hem eller kanske hemma i husby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0