And if you still can't see the light, God's gonna buy you a satellite

Rubriklåt: Satellite med the hooters, som vi lyssnade på i bilen igår
 
Jaha nähä är ni redo för ett nytt crazy symptom i Emmas sjukdomsblogg? Det var fan inte jag, men igårkväll fick jag plötsligt ont längst bak i gomen och plopparna där (vad fan heter plopparna i gomen?) svullnade upp. Så jag hade ont när jag svalde igen :( nu gör det mindre ont men ena ploppen är jättesvullen. Jag tror att det är den jävla mollipecten som har irriterat munnen men jag har ingen aning. Det gör mindre ont nu när jag har sovit i alla fall så jag har lite hopp, igår var jag nära att slå sönder något av ren frustration.
 
Men eh ja, hej jag är hos farmor! Det är väl kanske där man ska börja inlägget. Vi körde hit igår, fast först med en avstickare för att hjälpa mormor sätta tillbaka sin badrumsdörr. Det är så sjukt att man bara kan leva sitt vanliga liv och så kan ens dörr bara hoppa iväg eller typ vad som helst? Kanske bara jag som tycker det. Vi bilade i alla fall under glatt musiklyssnande, som dock spårade lite med kennet and the knutters, ulla billkvist (gud nu blev jag osäker på om det stavas så förlåt Stella) och vikingarna, men ändå. Vi åt på spånsta såklart (fast det var jättemycket folk) och sen kom vi fram hit, till farmors lägenhet som jag inte har träffat innan. Det är så sjukt att hon inte bor i huset längre! Men vi fikade, farmors kompisar dök upp en stund för att prata och sen skulle vi spela kort, men punktskriftskortlekarna är mystiskt försvunna :( så efter att ha letat igenom hela lägenheten fick de spela utan mig. Stor sorg för jag ville ju spela kanasta! Vi åt mackor (farmor gillar samma bröd som jag och det tycker jag är bra), pratade om olika släktingar och allt vad det var och det var mysligt men någonstans där började min mun spåra. Ska skaffa en ny mun eller nä förresten jag skaffar nog en helt ny kropp för den här har ju uppenbarligen lagt ner hela sitt projekt överlev. Jag brukade ändå vara ganska stolt över min kropp och hur den funkade, lite sådär lowkey, men this is getting out of hand! Nu ska vi hursomhelst till Pia, vi ses imorgon eller kanske till och med ikväll vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0